مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-05ورزشي

مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز به پایان رسید 


هفته هشتم و پایانی رقابت های اسب دوانی کشور در اهواز برگزار شد.

- حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد؛ هفته پایانی این رقابت ها امروز یکشنبه با حضور معاون استاندار خوزستان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات هفته هشتم در هفت کورس به انجام رسید، گفت: در کورس های اول و دوم که در مسافت 1400 متر برگزار شد به ترتیب پارادایس، پنتاگون و پارمیدا هاشمی و در کورس دوم بارسیان، پازن سوسنگرد و اعماس وسن مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: در کورس های سوم تا ششم که در مسافت 1800 متر برگزار شدند، در کورس سوم پریا حسن نژاد، بوراک بهروزی و پلنگ لرستان، در کورس چهارم باور سالار، یزدانشاه غفوریان و پرنگ مجرب، در کورس پنجم نمرال شویرد، برنا رجبی و بیداد پارسه و در کورس ششم باتان نقدی، برایان محمودی و پادشاه زلس در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین در کورس هفتم که در مسافت 2700 متر برگزار شد، اران پارسیا، بریو ای اس و یکتاز حسین آباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برون در پایان با مثبت بر شمردن سطح این دوره از رقابت ها و استقبال خوب شرکت کنندگان از مسابقات اهواز، گفت: جا دارد از حمایت و توجه فدراسیون، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز به پایان رسید 

مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز به پایان رسید